Yodalicious

Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda Yoda

Yoda är min idol, faktiskt. Han är så liten och bara ping pam paoum pang paoum, så är motståndaren besegrad. Hans lasersvärd är typ också riktigt litet. Om detta är en vanlig storlek på ett svärd ----------------------------------------- så är Yodas svärd kanske såhär långt -----------------  och ändå vinner han! Ibland orkar han inte ta upp sitt svärd, antagligen för att han inte behöver, då viftar han lite på ett finger och så stupar säkert tio man - minst! Jag är imponerad... utav Master Yoda. Söt är han också! Och inte lite heller, jag tror att jag kanske skulle kunna äta upp honom. Om han inte vore min nya idol då vill säga. Det skulle bara vara konstigt att göra det, och konstig det är ju det sista man vill vara. Men cut the crap, det jag gillar honom för är inte utseendemässigt. Det är för att han trots alla motgångar kämpar för demokrati, rättvisa och frihet. COOLT!


Yodalicious I must say

/Bella


                   

Kommentarer
Postat av: Henric

Att äta eller ens bara att slicka lite på Yoda tror jag skulle vara sjukt äckligt. Han är ju ändå typ 150 år och hårig och grön. Söt är han men jag personligen skulle inte smaka på honom :P

2008-09-07 @ 10:54:10
URL: http://dinmiljo.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja precis. Det räcker för mig att bara tänka på honom

2008-09-07 @ 13:50:13
URL: http://belluni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0