Vernissage

Var på riktigt skön vernissage ikväll, det är så härligt vuxet att få säga "jag ska på vernissage". Den hölls på Selfmade i Malmö - Niklas Asker hette mannen i centrum. Han heter nog det fortfarande dock. En av hans verk var en film som är upplagd på YouTube, jag hade tänkt dela med mig den här nedan.
Cykelturen hem blev blöteli blöt blöt! Som det regnade på oss, tur att jag är turbo på min nya gröna Malmöcykel. Den är superfin med ny fräsig Claes Ohlsson-sadel och grejer! Jag ska avnjuta en smaskig kopp te innan läggdags. Så höstig dag jag har haft idag. Skola-vernissage-cykeltur i regn & te. Jag är nöjd, det är september.


Se och njut - sarrigt sagt men ack så rätt

/Bella

Kommentarer
Postat av: Henric

Jag tror på vårt nästa projekt Angel. Jag tror den har stor potential att bli något som står ut i mängden utan att överdriva liksom.

Men om den slår Tre Solar, det återstår att se.

2008-09-04 @ 21:12:58
URL: http://dinmiljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0