FUR?

Jag blir ju himla sugen på att köpa massa höstkläder när det är lite kyligt. När vinden letar sig in i liksom varje lite glipa som finns i kläderna - då är det dags att ta till det tunga atteleriet. Tjocka kläder, så tjocka att de absolut måste tas av inomhus så att man inte sprängs och exploderar. Hösträtta kläder, vackra kläder & mysiga kläder. Men detta ska inte vara en klädblogg - det finns ju redan så oändligt många att smaska i redan. Så egentligen vet jag inte vart jag vill komma med detta inlägg mer än att jag tänkte på kläder när jag såg en naken Eva Mendes. Jag vet egentligen inte varför jag gjorde det, jag vill ju inte att hon ska ta på sig kläder - med så snygg rumpa! Min tankebana gick nog ungefär såhär: Hmm - Eva - Snygg - Naken - Antipäls - Bra! - Päls - Höst - Höstkläder - Höst utan päls - Bra! - Ja! - Stickat.
Ja alltså så ungefär kan jag nog sammanfatta det, jag fick en väldig lust att köpa kläder i alla fall. Mest sugen blev jag på second hand. Ska nog ta mig en second handig sväng på staden snart. En stickad kofta, den får absolut inte stickas, jag är så fruktansvärt dålig på det. Plagget kan verkligen vara huuur snyggt som helst men om det sticks - då får det vara. Har nog gått miste om en och annan guldklimp på det viset. Men alltså, tröjan får ju skylla sig själv - den sticks ju!



/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0