Hej

Imorgon ska jag till Göteborg, idag har jag fått en enorm innebrännare bredvid min näsa. Jag får bara 1060 träffar när jag söker på "innebrännare" på Google, inåtvänd finne går mycket bättre att söka på. Vadå inåtvänd? Den är ju innebränd! Nu ligger jag i sängen med tandkräm i fejan. Kör en klassisk gammal huskur - kan ju inte skada. Jag funderade på att smeka på lite Hydrokortison på min älskade IB (InneBrännare! Ah! Ah!) men jag läste någonstans någongång någonting... om att huden kunde bli tunnare där man smetade på Hydrokortison. No thank yA!
Vi får se hur det blir, spännande visst! Göteborg är en bra stad - jag och IB kommer säkert att trivas mycket bra där i helgen.



/Bella

Kommentarer
Postat av: Henric

har du provat Listerine? Om det funkar så är det min huskur, när du lämnar ut det tipset till andra sen så måste du säga typ "Du kan ju göra som Henric alltid gjorde, smeta lite Listerine på IBn så lägger den sig garanterat..." Götet Götet Götet!!

2008-09-12 @ 00:12:26
URL: http://dinmiljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0