Freitag

Idag mår jag ofantligt bra. Solen skiner, jag ska plugga och dricka varm choklad. Jag ska också åka med mamma till någon spännande outlet senare i eftermiddag. Ska bli en otroligt trevlig fredag.
Det ser också ut som att det blir inflyttning första november för oss, när börjar man packa om man ska flytta om 36 dagar? Om 16 dagar? Är jag för sent på det då. Jag har ingen aning, sist jag flyttade var jag bara en liten skrutt. Jag packade väl på sin höjd ihop mina klossar, det var på min höjd. Det ska i alla fall bli riktigt roligt... och läskigt. Jag kommer att sakna min katt. Hur berättar man för ett djur som man har levt med i 17 år att man ska flytta? Jag tänker för mycket kanske, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0