Tonårsjag

Jag kan väldigt lätt gå och förälska mig i människor, helst människor på tv. För några dagar sedan var det Yoda. Ingen människa kanske men ack vilken personlighet! Idag var det Ingvar Olsbergs. Jag har blivit förälskad i honom innan, han är ju bara så fin. Det är tur att min pojkvän är tolerant när jag för elfte gången säger "Ååh Ingvar... så sööt". Men söt är just vad han är, hans unika läspande och gubbiga skämt. Absolut jättefint. Jag upptäckte honom på nytt ikväll i Filip och Fredriks nya program, vilket är hur roligt som helst. Min förälskelse till Fredrik är en historia för sig. Tänk var en Ingvar kan göra för en helt vanlig vardagskväll, oändligt. Undrar vem min nästa förälskelse blir, bergis någon gullig.

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0