Dämpa mig

Jag gillar min cykel. Eller mina cyklar. Jag har faktikst två, smaka på det - två som jag tycker om väldigt mycket. En grön som bor i Malmö och en i GULD som bor i Helsingborg. Egentligen är den Champagne-färgad men det tycker jag är lite att skryta. Men visst ser den ut som champagne alltid. Trots dessa fulständigt älskvärda fordon känner jag mig inte alltid riktigt nöjd... de har inga stötdämpar. Jag hade velat ha det, jag tänker på det varje gång jag cyklar nerför en trottoarkant. Det känns som att mina cyklar lite förfaller för varje gång jag gör det. De pallar liksom inte trycket. Ändå gör jag mitt bästa - ha låg tyngdpunkt, ha böjda knän, hoppa till lite lätt i samband med guppet. Men visst hade det varit fräckt! En damcykel... med stötdämpar. FRÄSIGT.


Jag tänker mig ungefär såhär.

Kommentarer
Postat av: Henric

Haha! det är ju bara att pimpa lite :D

2008-09-25 @ 21:45:27
URL: http://dinmiljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0