Besöksyngling

Jag har ofantligt ont i huvudet. Det blir tydligen så här i Göteborg. Alla fyra har ont i huvudet, det måste ju betyda att alla här har ont i huvudet. Men just nu skiter jag i att alla mina hjärnceller inte är med mig - för just nu... ska vi gå till Snorregatan. Detta mina damer och herrar måste vara ett väldigt fint tecken från någon övre makt. Jag har som sagt ett mycket bra sett att bedriva mina tisdagseftermiddagar på. Vara inne på Eniro och söka på snuskiga namn. Efter fem minuter i Göteborg igår fick jag veta att våra vänner bor väldigt nära denna gatan. GÅNGAVSTÅND! Jag hade lovat mig själv att någon gång i mitt liv besöka denna gatan, inte trodde jag att jag skulle få chansen att göra det som yngling. Det kommer att bli stort - mycket stort! Kameran ska med, mach pannkaka.

Fortsättning följer!

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0