BLOW ME

På lördag är jag bjuden på maskerad med filmtema. Hurra vad roligt! Fram tills det är dags att komma på idéer, massor med i idéer med tydliga bupskap och regler. Det är svårt och lätt med filmtema. Egentligen är det vad som helst, egentligen ingenting utmärkande. Jag började tänka på mina favoritfilmer men kom snabbt fram till att ingen kommer fatta att jag är Penelope Cruz i Blow. Till slut kom jag på en sak som jag ena minuten är nöjd med, andra minuten mindre nöjd med. Jag vill ju liksom vara något coolt! Charlie's Angels kom jag fram till. Sexig i svart. Kan funka. På fredag ska jag maskerad-shoppa.
Jag behöver massa tur!


HOT! Eller?

Kommentarer
Postat av: Svante

Det finns en jättebra maskerad-mask på den där affären brevid GP köp den!

2008-10-01 @ 22:41:54
Postat av: Bella

hahaha!

Men kan jag relatera den till film? Kycklingen! :)

2008-10-02 @ 11:48:46
URL: http://belluni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0