Grillcharm

Mmm! Vad gott det ska bli att grilla! Tänker man ju, men jag är inte helt säker på att att SydSvenskans bildval kommer grillningens charm till sin rätt. Såå mycket KÖTT! Jag sticker inte under stol med att jag inte är köttets älskare nummer ett, men alltså - visst finns det trevligare bilder på en köttbit? Grillspecial med dunder och brak ska det vara, helst i formatet 1,5 x 2,5 dm
Men att grilla är nice! Jag tycker en marinerad quornfilé hade gjort sig på tidningens framsida. Eller en majskolv!

Majskolv på er!
/Bella

image17
SydSvenskan 18/5 - 2008

Kommentarer
Postat av: Henric

Men det ser ju gott ut MMMM!
Jag sitter och blir hungrig, IGEN! när ska denna hunger släppa?
Min enda fundering är varför någon målar på köttet?

2008-05-19 @ 10:39:02
URL: http://dinmiljo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0