Gratis knark

För några dagar sedan på körskolan kom det fram en liten tjej med överdrivet glad röst och frågade om jag ville ha en Red Bull. Först blev jag lite sur och såg på tjejen som hon var någon form av miniatyrknarklangare som ville bjuda mig på det första ruset för att sedan tjäna pengar på mig. Sen tänkte jag att Red Bull inte ens är särskillt gott. Det är kanske inte precis det jag lägger min veckopeng på. Men sen, efter ett par snabba sekunders överläggning tackade jag ja till knarkdrycken. Den kostar väl typ 20 kr!? Mycket pengar liksom, så jag drack den. Det var ganska onice, men jag tror banne mig att jag tjänade något på att trycka i mig den. Den var ju gratis.

Gå med i Vi-vill-ha-allt-som-är-gratis-nördarna på Facebook. Där kan du dela med dig av dina gratisfynd!

För gratis är ju faktikst godast, lagligt då vill säga. Det andra har jag sämre koll på

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0