Top notch

Efter 11 timmar på jobbet är det skönt att det finns saker att luta sig tillbaka på.
Denna kväll är det Björn Gustafsson, denna dunderbra bamsebjörn. Trots att jag endast kollade en snabbis på melodifestivalen har jag ju inte kunnat hålla klövarna borta från youtubeklippen. De har snurrat varma den senaste timmen. Det är avslappning - att skratta. Ett gott skratt förlänger livet och jag ska skicka en bukett blommor till Björn någon dag på ålderns höst. För han har förlängt mitt liv med minst åtta dagar.
Hoppas bara att han inte klipper av sig lockarna, det är säkert där allt det roliga sitter. Som i Bibeln och sagan om Simson som förlorar all sin styrka när någon i smyg klipper av honom håret. En snaggad Björn är som en mosad Simson under tempelpelaren. Men ännu finns håret kvar,

så just nu känner jag mig som flickan på russinpaketen - så jävla skön och glad för ingenting

/Bella

Björn Gustafsson med frågan i allas våra hjärtan: Vad är kärlek?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det tyckte jag också var roligt... tack för att du gav mig lite gbg känsla såhär mitt i en kall snöstorm i Philly... saknar ditt skratt!

2008-02-13 @ 04:52:18
Postat av: moa

björn is my homeboy
boy-toy?
saknar bella, det gör jag i alla fall

2008-02-23 @ 16:58:20
Postat av: Bella

Jag saknar också MOA!

2008-02-24 @ 16:32:23
URL: http://www.belluni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0