The Rumble

Magnus Uggla verkar bli ett ständigt återkommande tema i min blogg. Idag var vi på RumEtt på Dunkers och åt snickerskaka, sjukt värt. Blev dock ännu mer värt när personalen berättade att herr Uggla åt en exakt likadan kaka där igår! Obra! Jag känner mig hedrad, trots att jag ifrågasatte Magnus Ugglas trovärdighet att vara mellan 15 och 25 år. Men låt gå, han är ju trots allt känd.

Ikväll står jag och två vänner på en betalande lista på en klubb, sjukt bra. VIP-listans bortglömde lillebror, där hittar ni den. I den betalande listan får man stå i kö och betala för sig, men in kommer man! Det är där charmen ligger. Jag ser fram emot det, helt underbart ska det bli - precis som en avdankad B-kändis eller som en sakta uppåtsmygande tonårsidol.

image5image6
Ikväll blir det Disco - Bloody Mary och YMCA

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0