Magi

Idag var det en läskig man på jobbet. Han påstod sig ha fått tillbaka 400 kr för lite fem minuter tidigare. Anledningen till att ingen av oss kände igen honom var att han hade bytt jacka. När jag och Matilda var stoneface ångrade han sig, han var inte så sugen på att få tillbaka sina 400 ändå. Allt som händer... händer på Wivex.

Mamma och pappa har rotat fram en gammal fotbollströja, ni vet en sån där fin som man skriver ännu finare saker till varandra på. Det var Landskronalägret, jag var 14 år. En random brud har skrivit att vi alltid ska vara vänner, hon kommer aldrig att glömma mig. Jag skrev säkert något i stil med girlpower och evig vänskap. Vem är hon? Längre ner på samma t-shirt står det att jag är bäst på fotboll, well yes I agree. Back then allright.
Nu är det annorlunda, komplicerat och okomplicerat - märkligt vad livet har att erbjuda.


/Bella


Han har gjort det igen, vilket geni.


Kommentarer
Postat av: Henric

Vi är som två prinsar som rider på en osynlig arabisk häst! det kommer se helt fantastiskt ut.

hahaha wohooo!

2008-02-18 @ 11:20:27
URL: http://dinmiljo.blogg.se
Postat av: Isabell

hej Hjärtat!
Shit vad det händer grejer akta dig för skummisar! Du jag har lite tråk-roliga nyheter. Jag kommer hem om en vecka för att gå på min morfars begravning. Men jag kommer ju vara hemma s jag vill träffa dig såklart! Jag är hemma den 26 feb till den 3 mars så make time! puss så ses vi!

2008-02-18 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0