Kyss och tack - bensinmack

Hejhej hallå dagboken,

Bert är en mycket bra kille. Sune är också bra, dock mesig. Mamma och pappa läste Sune-böckerna för mig när jag var mindre. Det var bra kvällsläsning, lite kärlek innan läggdags. Ibland rodnade jag, Sune var ju kär hela tiden. Sa att tjejer var söta och ville pussa dem! En kväll läste vi ut den sista boken i serien. Trauma.
Det var då Bert kom in i bilden, återigen - vilken kille! Mamma och pappa fick inte läsa längre, jag skulle läsa själv. Bra kvällsläsning, lite tonårssnusk innan läggdags. Bert var den första som förklarade ordet fest för mig, En rolig samankomst av folk som umgås. Ofta med dans och erotiska stämningar. KALAS MAMMA!? Jag är inte fem!?
En introduktion till det unga livet, det ansvarar Bert för. Stämning och minnen

Alla borde ha en flodhäst i köket, just nu står min på nattduksbordet.


/Bella


Kommentarer
Postat av: måns

poke

2008-02-16 @ 03:24:31
Postat av: Henric

Jag saknar flodis och lis.
Jag drömde att jag skaffade en kattunge!! Det var helt sjukt mysigt. Men jag glömde den helatiden på olika ställen...

2008-02-16 @ 11:50:58
URL: http://dinmiljo.blogg.se
Postat av: Bella

Måns: Poke back, gillar du också SnuskBert Måns?

Henric: Ja du får komma hit snart
Den kattungen som kommer att bli ompysslad av dig i framtiden kommer att bli den lyckligaste i världen

2008-02-16 @ 18:45:08
URL: http://www.belluni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0