It tastes like chicken

Jag nästan gråter,

jag vet att jag inte borde, att det är total psykovarning. Det är ju inte ens sorgligt, fint eller hemskt. Det är Extreme Home Makeover. Idag kommer jag ut ur garderoben: Ibland tittar jag på Extreme Home Makeover och ofta så fäller jag en tår... eller sju. Jag gillar det inte - jag gillar inte den överflödiga lyxen eller den präktiga, ständigt vajande landsflaggan, jag gillar heller inte inredarnas känslomässiga pepptalk. Och jag gillar inte Ty.
En sak som är konstigt är att gång på gång titta på någonting som inte är bra. Bara för att man vill. Jag ska sluta, tydligen räcker det inte bara att slänga ifrån sig fjärrkontrollen, jag måste ta till tyngre åtgärder.

Igår spelades det Sverigespelet. Ungefär som TP fast endast de svåra frågorna om berömda revyer på 30-talet och kapseisade båtar i Östersjön. Vi översatte också härligheterna till engelska. Jesus Heavenstrip bland annat. De stora kunskaperna kammades hem i samband med att kvinnor började raka benet på 20-talet och smaken av björkte. Och även fast jag inte vann fick jag två lasanger med mig hem. Tack.

/Bella

image1
Frau Erotik rakade säkert inte benen   (www.antik-falkensee.de)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du beskriver ExtremeHomeMakeover-fenomenet så jävla rätt. Varför kommer tårarna, jag förstår inte?

2008-02-16 @ 18:30:47
URL: http://lushe.blogg.se
Postat av: Bella

Haha! Jag är lika förvirrad som du! Vi behöver kanske vård :)

2008-02-16 @ 18:46:09
URL: http://www.belluni.blogg.se
Postat av: Anonym

Hatar inte (för jag skall sluta hata) utan ogillar starkt extremehomemakeover men jag har funderat över kvalitéen på husen. De slås upp på bara ett par dagar i vilka väder som helst och det skall enligt en säker källa, (pg svensson) inte fungera speciellt bra. Vilket blir tråkigt för familjen sen när huset trillar ihop under en höststorm.

2008-02-18 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0