Inferno

Ska jag eller ska jag inte, jag vet inte. Det luktar popcorn nerifrån. Det luktar gott. Om 20 sekunder kommer tonerna att börja spelas, årets melodifestival - eller en ynka del av den. Det var bättre förr, ja det var det! I alla fall i slagerbranschen. En lördag kunde jag undvara, en mysig lördag med mycket godis, läsk och snuskiga ostbågar (helst öppnade kvällen innan för bästa seghet). Musiken i en klass för sig, inte i en bra, bara för sig.
Nu, nixpix - det håller inte mina kära vänner. Jag har inte råd att köpa 1 kg godis sex lördagar i rad, jag kommer heller sällan ihåg att öppna ostbågarna en dag innan förtärandet en gång var sjunde dag.
Melodi nummer ett Ola med Love in Stereo. Etype och The Poodles vidare till andra chansen. Jag är fortfarande sjukt tveksam. Popkorn dock.

Melodifestivalen börjar bli misstänksamt likt Rix FM Festival, galet. 2008 - men ja' ä' int' bitter.


Dagens Utelista:
1. Att göra en utelista

/Bella

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ja eller hur vad fan är grejen med att göra inne och utelistor as töntigt ju! Bra Bella du kan du!

2008-02-16 @ 23:22:34
Postat av: Henric

Alltså om jag vill använda mina pälsar så tycker jag att jag ska få det!
Djuren kan ju inte lida så mycket, skulle pälsarna vara så fina då kanske?!
nä bajs på det!

jag vill se melodifestivalen med dig, vad som helst för att få vara med dig :P

2008-02-17 @ 21:04:50
URL: http://dinmiljo.blogg.se
Postat av: Bella

Isabell: Ja visste är jag duktig :) Du med!

Henric: Du får vara med mig när du vill!

2008-02-18 @ 09:57:45
URL: http://www.belluni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0