Detaljer

Sven bor i en by på landet och gillar att dricka öl med sina vänner på dagarna. Han gillar Falcon Bayern bäst, men ett fyrpack Mariestad 3,5% funkar också bra. Helst vill han endast betala med pantkvitton men kommer sällan upp i mer värde än 4,50 kr. Ölen är dyrare än så. Men vilken klippa han är, han handlar mat också.

Imorgon ska jag åka tåg klockan 06.16. Jag borde åka på barnbiljett, är sjukt sugen. Är kontrollanterna vakna och allerta kl kvart över sex? En tapper chansning, jag tror dock inte att jag vågar.

Godnatt mina barn, sov och dröm och nyttiga saker, inte på chips och Denniskorv. Ägna mig en sovande tanke kl. 05.30, det kommer vara så mycket lättare att gå upp då.

/Bella
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0