Buller

Inatt börjar bokrean, jag är spänd. Imorgon ska det också slås en slägga genom min vägg. Kl 7 på morgonen kommer det hantverkare för att bygga om badrummet. Jag har dock blivit lovad att de ska förvarna med med någon typ av signal innan det börjar flyga cement. Är lite nervös över över hur signalen kommer att arta sig, hellre en liten knackning än tre fullvuxna hantverkare inbullrande på rummet. Endast tio timmar until I'll know the answer (jag skulle skriva det på svenska egentligen, men det lät så himla mesigt).

Men bokrean alltså, jag har en barnslig förväntan inom mig. Jag suktar efter ett riktigt kap, en riktig adrenalinkick - i en rent "bok-stavlig" mening. Helst vill jag rycka kapet ur någon annan suktande människas bara händer. Det borde vara en sak som bara ska göras på en bokrea. Jag väntar med spänning över vad som komma skall.

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0