Apotek med lås

"Magnus Uggla slutar blogga" - en era är därmed över. Även om jag aldrig har läst hans blogg eller visste om att den ens fanns, bara känner  jag det inom mig, På Aftonbladets hemsida kan man hylla honom med att blanda en egen fredagsdrink. WOW - vilken grej. Där har vi det, höjden av bloggmagi. En hemmablandad drink.

Idag har jag tagit tisdagsäventyrandet till en ny nivå. Jag har varit i Mörarp. Ica Nära går man igenom på tolv sekunder, säkert nio om man tävlar. De har två olika sorterts ketchup och lika många kassor. Byns Apotek tar Ica Nära hand om, ett halvmeter brett skåp, med lås - självklart! Där ska jag spendera de tre kommande jobbveckorna. Det ska bli inspirerande, landsbyggden. Vilket klassiskt ord som smakar jordgubb och luktar gödsel.

/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0