Miss Scarlett

Det regnar, det blåser, det är kallt - det är Sverige. Jeppjepp, men hösten ska bli mysigt. Faktiskt, jag gillar te och koftor och inomhusaktiviteter. Det var länge sedan jag spelade Cluedo - när du blir höst ska jag spela det. Det kanske hjälper mig lite, mitt ljus i höstdimman. Hoppas.

Inatt hade jag en dröm. Den var gigantikst spännande, konstigt var det. Lite som en thrillerfilm, läskigt och så. Men jag var inte själv delaktiv i drömmen utan tittade bara på liksom. Om jag skulle varit med hade det varit en fasansfull mardröm, men nejnej. Jag kände inte ens igen någon av personerna. Så man kan säga lite att jag tittade på film i natt. En som ingen har sett, och som jag nog aldrig kommer komma ihåg. Cool huh!
Det var nog därför jag blev sugen på Cluedo, bara för att det är så spännande. Jag är alltid Miss Scarlett (Fröken Röd) - hon är snygg. Jag blir också en uns ledsen när det faller sig så att jag måste anklaga mig själv för mordet på Herr Svart. Jag äger på Cluedo... don't mess with Scarlett

   
Visst brukar jag vara snygg!

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0