Sur Varan Engagerar Alla

Imorgon är det dags för SKOLA! Jag är rädd för sisådär sex-sju saker:

Un:
Att jag har glömt bort allt jag har lärt mig i grundskolan och gymnasiet.
Dos: Att alla är dumma mot mig och tycker att jag är trög för att jag inte kommer ihåg någonting.
Tres: Att jag ska tycka att det är tråkigt att gå i skolan, vilket faktiskt aldrig har hänt tidigare.
Cuatro: Att jag ska prutta istället för att säga mitt namn på uppropet.
Cinco: Att jag ska tappa bort mig påväg till G104
Cinco (två cinco precis som i låten): Att de inte ska ha råd att köpa in vettiga föreläsare till oss.'
Seis: Att det finns jättemånga med samma byxor som mig så jag inte blir mest unik.


Fuck the what! Finns dessa fortfarande? Och säljs till samma dyra 700 kr! Hujeda mig, mänskligheten har ju gråtit för mindre.



/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0