Klirr i kantarellen

Igår handlade vi kantareller, som senare skulle bli smörstekta. Smarr! Jag håvade in en massa små hattar av det gula guldet, kliopriset är ju faktiskt 400 kronor. Smarrigt även det! Fast på ett annat sätt.
När jag betalde tyckte jag allt att det var lite väl billigt, men visst tänker man inte på det mer. Trevligt ju.
Imorse hittade jag kvittot i min väska, kassörskan hade slagit in champinjoner istället. På ett mycket mer rimligt pris - 69 kr/kilot. Men alltså snacka om dåligt klirr i kassan. Om Ica går i konkurs, skyll lite på mig. Men mest på kassörskan som såg fel på vit/gråa tjockknoppar och guldgula skönsjungare.

/Bella

Kommentarer
Postat av: Henric

Jag är stolt och nöjd C:

2008-08-15 @ 14:23:55
URL: http://dinmiljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0