Fy sören vilken bra film

Jag kan ha lite svårt för svenska det-är-tänkt-att-du-ska-känna-igen-dig-filmer. Men alltså ibland, ibland så smälter jag. Jag har sett den en gång innan, men yngre som jag var då var jag rädd att det bara var en sån där film jag sa att jag tyckte var bra för att det var coolt att tycka en vuxenfilm var bra. Haha, vilken lång mening. Det var inte så! Underbart! Det var inte en film som jag hade sagt var bra fast den bara var vuxen. DEN ÄR SÅ BRA! Nu låter jag överdrivet mesig, men alltså se den XD

Masjävlar, mhm!

/Bella

Kommentarer
Postat av: måns

2008-09-02 @ 17:07:58
Postat av: måns

glömde skriva, jag skrattade faktiskt mest pga alla dialekterna :D

2008-09-02 @ 17:08:45
Postat av: Bella

Haha ja, love it!

"Gunde Svan var på NK och provade mössor"

"Åååh fyfaaan!"

2008-09-02 @ 20:42:41
URL: http://belluni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0