Bella är inte i Nice...

... i alla fall inte fysiskt.

Jag är glad, trött och lite svennesolbränd. Jag är nöjd och hungrig efter mer... mer! Mer sol, mer upplevelser, mer ansvar och mer variation. På måndag börjar jag skolan, jag tror att det är på måndag, vilsen är jag nog. Jag tycker att det är lite, lite konstigt att jag nästan inte har fått någon info alls om när och var jag ska befinna mig, när jag kom hem från min semester väntade ett brev på mig. Adresserad från Mah, yes tänkte jag. Men allt det stod var välkommen till oss, hej och hå inget mer. Jag känner mig lite bortglömd. Jag vill också ha ett fräckt USB-minne som min vän fick av sin blivande skola. Okej inte samma rang kanske, men alltså HEY! I'm important too you know!

Men genom lite ihärdigt sökande på gällande hemsida har jag nog hittat var jag ska befinna mig, rätt datum - rätt plats. Hur i helskotta ska jag hitta till Sal GINDGD64729HGGG, kommer aldrig att gå. Jag börjar kl. 15 - jag ska vara där kl. 8


Jag känner mig lite lost

Hejdå!
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0