Bella ar i Nice!

Bella: Varfor bor man i Sverige nar man kan bo i Frankrike? Varfor flyttar inte alla ner hit, Henric?
Henric: Men jag trivs i Sverige ocksa!
Och dar fick jag mitt svar, allt ar bra och fint. Kallt och varmt, och sa...

Allt tar lite langre tid har i Frankrike, vi behovde komma at en dator med internet. Steg 1: Leta upp en karta?leta upp nagon som kan visa vagen till Le Tourist Information. Steg 2: Hitta Le Touriste Information. Steg 3: Hitta La Dolce, internetcafe. Men nu ar vi har efter nagra rundor pa stadens turistgator. Inga å ä ö som ni marker, fosrt borjade jag att kopiera och sa men det var jobbigt sa nu kor vi natural style.

Pa flygplatsen i Zurich fanns det varldens basta grej, och jag skojar inte! Man spolade med foten! Istallet for att trycka pa en acklig knapp dar tusen andra har tagit sina bajsfingrar pa tog man foten och tryckte till en knapp pa golvet! Vive la good idea!

Pa flygplanet var det en tjock tant som skulle hamta sin gigantiska vaska i handbagageluckorna precis innan landning. For det forsta undrade bade jag och flygpersonalen hur i helvete hon hade kunnat checka in den som handbagage. Den var Le Gigantique! Sen undrade ocksa alla andra vad hon tankte nar hon skulle hamta den mitt i landning, planten lutade latt nedat. Tanten envisades och satte vaskan i gangen, flygvarden oftade en liten del av sitt liv for att fa den pa plats igen, sa att ingen skulle do av en fejk Louis Vitton i huvudet.

Nu solar vi och badar antingen i havet eller i poolen. Dricker billigt men gott franskt vin och ater mat, ocksa mest hela tiden.



PUSS pa alla i Sverige.
/Bella


Kommentarer
Postat av: Henric

I Nice har dom också upptäckt att det är kul att smeta saker på speglarna, det får du inte glömma att påpeka. Viva la good idea!

Puss på dig blåsan <3

2008-08-26 @ 21:26:17
URL: http://dinmiljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0