Tuta och kör...

... jag har inte tutat en enda gång. Men kört bil - det har jag! Det är sant, det är sant. Jag är på gång med mitt körkort. Det är galet, och så skönt. Hitills har jag lyckats med en imponerande U-sväng, komma upp i en hastighet av 70 km/h, lista ut hur hel- och halvljus fungerar samt parkera så fantastikst rakt i garaget. Det sista är jag mest nöjd med, som när man klarade ett väldigt svårt pussel på dagis. Typ.

Människor som undrar om det inte finns något kött att få på Vegeriet är knäppa, ett tofuspätt är det vi kan åstadkomma. Folk som tror att vattnet de tar ska vägas och betalas i kr/hg är också knäppa. Men säkert väldigt fina människor ändå. Absolut. Mathias kom och åt homussoppa idag, det är trevligt att få se ett känt och glatt ansikte.

Veckans uppdatering:
Matilda och Oscar är hemma från the big country
och
Emmie är min nya arbetskollega


/Bella

image10

Kom och ät, tuta och kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0