Jag och Mr W

Det är jag och Johan Wissman.

Det är det, om Berne får bestämma.

Jag var på min kära gamla gymnasieskola för att äta lunch. För att komma in i matsalen kan man ta en sjukt bra genväg genom cafeterian. Det fick man på min tid, kanske inte egentligen. Men vi fick, tror jag.
Nu har det blivit ändringar i pannkakan. En stor skylt med text i stil med "Det är FÖRBJUDET att gå igenom denna dörr för att komma in i matsalen!!! GÅ RUNT!" Typ. Läskigt var det, men tack vare en gammal hederlig relation med cafeteria-Berne fick jag tillåtelse att gå denna väg, denna förbjudna frukt.
Någon minut efter kommer allas vår helsingborgskändis Johan Wissman. Han snaskar skolmat varje dag på Olympiaskolan - så han kan bygga muskler på träningarna liksom. Han fick också tillåtelse att äta av den förbjudna frukten! Tut tut så smet han förbi in i matsalen.

"Det är du och Johan, du och Johan som får gå igenom Bella" - Berne

Stort, kändis som man är. För det är ju skillnad på skolstjärnor och världsstjärnor. Tydlingen.

/Bella

Kommentarer
Postat av: Henric

Tröttnar inte wissman på skolmaten? jag fattar inte. Han är säkert en sån som tar två glas med vatten på sin bricka för att han vet att han ska dricka två, men han orkar inte gå och fylla på det han har när det är slut. sicken stil!

2008-04-28 @ 09:43:45
URL: http://dinmiljo.blogg.se
Postat av: Anonym

OMGGOMGOGMOGOGMMG jag måste gå dit och se om jag kan vara lika cool som du & johan.

2008-04-28 @ 22:06:01
Postat av: Isabell

Bella det är så härligt att läsa om dina framgångar..Få VIP in till matsalen på Olympia är ett steg i rätt rikting.. använda gamla goa kontakter som Berne för att skapa en stabil platfrom att stå på är rätt tänkt... I'm so proud of you!

2008-04-30 @ 07:40:21
Postat av: greta

jag blev ledsen!!!haha

2008-05-19 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0