Gigantiskt enormt

Om Kinas befolkning ställer sig i en 10 000 meter brett led framför ett stup (hemska tanke men ändå!). Och gick i en hastighet av 4-5 km/h, alltså vanlig gåtakt, kommer ledet aldrig att ta slut! Det är helt galet, de kommer att hinna föröka sig i lagom takt för att göra hela proceduren till en evighetsmaskin! Sen kanske det är lite svårt att göra barn i en hastighet av 5 kilometer i timmen, men ändå! Det är så mycket människor. Om du hade fötts i ledet hade du hunnit bli gammal innan du kommit fram till stupet.

Detta berättade en grekisk farbror för mig igår, jag blev mäkta imponerad av hans kunskap. Tack för att det finns grekiska män med intressanta berättelser. Det gjorde min söndag lite roligare.

/Bella
image9

Såhär hade det nog sett ut ungefär. Jag gav mig dock inte in på att teckna samlag och gamla människor i rullstol i ledet.

Kommentarer
Postat av: Henric

Hahahaha
kunde nog inte illustrerats bättre faktiskt! :D

2008-04-08 @ 23:30:42
URL: http://dinmiljo.blogg.se
Postat av: Bella

Haha, tack bejbi. Jag blev ganska nöjd själv faktiskt

2008-04-09 @ 22:51:59
URL: http://www.belluni.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0