Aktivt

Om man ska lyckas hamna på startsidan på blogg.se som "Mest aktiva" måste man blogga i snitt sju inlägg om dagen, det är mycket tycker jag. Vad ska man skriva om då? Jag har absolut inte så mycket att säga sju gånger om dagen. Igår försökte jag i alla fall skriva tre inlägg - jag lyckades med två. Sen var min hjärna finito. Slut på idéer.
Frågan är vad det är man skriver om, jag gick in på de mest aktiva bloggarna. Där kunde jag läsa om vad frukosten bestod av och vad som hade hänt i allas hus den senaste timmen. Ibland hade det inte hänt någonting, då stod det det. Jag hade tänkt ge mig på ett försök att skriva en sådan liten trudelutt om vad som har hänt mig den senaste timmen, eller varför inte utöka de till två. För mera smaskigheter.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Jag jobbade, slängde i mig en mumsig chokladkaka med vaniljsås. Sen fick jag skjuts hem av Emmie och Gustaf (Gustav?). Han körde bra, dock har han haft körkort ett tag nu. Jag blev avsläppt på busshållplatsen där jag hade min cykel eftersom jag cyklade till busshållplatsen i morse. Jag stoppade in ett tuggumi i munnen och cyklade hem. Jag blev riktigt sugen på att laga mat och satte igång med en pastagratäng. Helt utan recept, bara brainstorm :X Nu är den klar och den ser smaskig ut. Dock har jag inte smakat den än. Innan dess ska jag övningsköra med mammi. Lägger upp dagens outfit senare.
XO XO BELLA
-------------------------------------------------------------------------------------------


Är denna sortens inlägg något att satsa på, maha. Jag har ju ett så fruktansvärt spännande liv.

Peace
/Bella

image11
En klassiker, en flodhästrumpa,

Kommentarer
Postat av: Henric

Jag älskar flodhästrumpa. Jag viste inte att jag gjorde det innan jag träffade dig. Tack!

Men när kommer outfitten som jag så nyfiket väntar på??

2008-04-15 @ 20:07:46
URL: http://dinmiljo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0